logo-mini

Share

Timeout Bucuresti, in ruina

Cum sa faci trafic? Ai o asa-zisa revista care reprezinta un brand, insa se strica instant in momentul cand trece granita cu Romania.

Trebuie sa apara aiurea (lunar, la 6 luni, la 1 an – nu conteaza), trebuie sa pacalesti cativa sponsori care sa vina cu premii (in speta noastra: Epson, Timex sau Nespresso). Mai apoi (fara sa respecti nici un fel de limite de timp pe care le “subliniezi” in Regulament) dai drumul la un “concurs de fotografie” jurizat de “pasionati de imagini” din redactie. Il inchei la fel, dupa data stabilita (poate mai exista prieteni ai pasionatilor de foto din redactie, care nu au apucat sa urce vreo poza).

In cazul meu, dupa 2.000 de voturi pe doua fotografii (pentru care va multumesc mult) si locul 2 si 3 per total voturi, m-am clasat pe locul 10 din 8. ๐Ÿ˜‰

La intrebari nu se raspunde / politica editoriala. Mai cititi despre un termen extrem de uzitat astazi: feedback.

Va recomand sa folositi cu incredere ghiduri precum Sapte Seri, Metropotam, Pubbing, Bucuresteni… cat despre Timeout Bucuresti, recomandariย  si concursuri foto “intre noi” ๐Ÿ˜‰ m-am lamurit: ruina pentru timpul liber si asa foarte putin !

[Nikon D300; No Flash; Exposure time 1/400ย  sec; ISO 800; Exposure Compensation 0.0 Lens aperture F.5.6]

[Bad habits die hard (Timeout Bucuresti)How to drive traffic to your site?…]

Alex Mazilu

www.alexmazilu.ro Fotografiile vorbesc pretutindeni aceeasi limba...


10 comments

Leave a Comment